AdWords Kursus: Få 100% styr på opsætningen

Lær hvordan du bliver ekspert på din egen konto – og gør den rentabel!

Forside / Kurser / /adwords-kursus

Du behøver ikke være nørd og lokal AdWords-mester

Vil du foran dine konkurrenter i Google, og vil du betale mindre for dine klik? Det ER muligt – også selvom du ikke er verdensmester i Adwords (det ændrer nu navn til Google Ads) eller har arbejdet med det i årevis.

Du skal nemlig bare være skarpere end dine konkurrenter i lige netop DIN niche – og på DIN konto. Hvis du f.eks. finder søgeord, som dine konkurrenter ikke har fundet, så er der mindre konkurrence, og du betaler mindre per klik.

Hvis du finder og udelukker negative søgeord, som koster dig og dine konkurrenter penge hver dag på grund af manglende relevans, så sparer du også penge der.

…det er faktisk ikke så kompliceret – du kan sagtens lære det!

Hvis du skriver bedre og mere relevante annoncer end dine konkurrenter, så får du flere klik til billigere penge. Både fordi dine besøgende klikker sig direkte ind på det, de søger efter men også fordi, Google belønner relevans mellem annoncer og landingssider med lavere klikpriser.

Hvis du forstår at bruge alle de gratis annonceudvidelser, kommer dine annoncer til at fylde mere i søgeresultaterne – og det giver også flere klik. Anonnceudvidelserne er:

  • Adresseudvidelser
  • Affilierede adresseudvidelser
  • Infoudvidelser
  • Opkaldsudvidelser
  • Sms-udvidelser
  • Udvidelser med undersidelinks
  • Udvidelser med websiteinfo
  • Prisudvidelser
  • Appudvidelser

Og hvis du er skarpere ift. budjustering, opsætning og kampagnestruktur end dine konkurrenter, så får du også mere bundlinje end de gør.

Og det lærer du alt sammen på dette AdWords / Ads Kursus. Vil du seriøst i gang med at tjene penge på dine annoncer og kampagner? Så er det bare med at få dig tilmeldt.

Det her lærer du også

Hvordan Googles annoncemotor virker

Hvad skal der til for at få endnu mere ud AdWords / Ads end dine konkurrenter

Hvordan du får en knivskarp kampagnestruktur (der skærer dit spend helt ind til benet)

Hvordan du kan booste dit salg og dine konverteringer (effektivt)

Hvordan du løbende optimerer som en PRO – og kun på det, der giver resultater

Hvordan du finder søgeord, der rammer dine potentielle kunder SPOT ON!

Hvordan annoncer skal skrives for at suge klik til sig og give en seriøs CTR (Click Through Rate)

Hvordan du ”forfølger” dine besøgende, der ikke har købt med top relevante annoncer (introduktion til remarketing)

Prøv de nye ting af på workshopdelen

Den sidste del af undervisningsdagen, går vi I workshop med. Dvs. at der er sat tid af til, at du kan side og arbejde seriøst med de nye teknikker og rutiner, som du netop har lært. Og din underviser går selvfølgelig rundt og hjælper dig, og forklarer og viser tingene en gang eller to eller tre mere, hvis det er nødvendigt 😉 Men du får altså ”beskidte AdWords fingre”.

Efter denne AdWords boot camp er du i form til arbejde videre derhjemme

Hele kurset handler om, at du skal lære teknikkerne, og de tricks, der skal til for at du kan arbejde effektivt og selvstændigt videre hjemme i din virksomhed.

SEO hjælper din AdWords / Ads

En veloptimeret hjemmeside med gode landingssider, kategorisider og produktsider vil altid gavne din Adwords. Og Casper vil også overordnet komme ind på, hvad du nemt kan gøre rent SEO-mæssigt for lige at give dine sider det sidste.

AdWords ER en videnskab, men der bliver skåret ind til benet og sørget for, at du får den allermest nødvendige og effektive viden med hjem. Så du kan gå hjem og give dine konkurrenter baghjul på Google AdWords.

Kursusdatoer
DatoVarighedSted
Torsdag den 28. Februar, 2019 1 dag Kolding
Onsdag den 6. Marts, 2019 1 dag Odense
Torsdag den 7. Marts, 2019 1 dag Kolding
Mandag den 18. Marts, 2019 1 dag København
Torsdag den 28. Marts, 2019 1 dag Aarhus EAAA
Mandag den 1. April, 2019 1 dag Odense
Tirsdag den 2. April, 2019 1 dag København
Torsdag den 25. April, 2019 1 dag Esbjerg
Tirsdag den 30. April, 2019 1 dag Kolding
Tirsdag den 7. Maj, 2019 1 dag Aarhus EAAA
Tirsdag den 21. Maj, 2019 1 dag Odense
Torsdag den 6. Juni, 2019 1 dag Kolding
Mandag den 24. Juni, 2019 1 dag København
Program
08:45 - 09:00

Rundstykker, intro og gennemgang af dagens forløb.

09:00 - 10:00

En kort gennemgang af hvad AdWords kan, hvad du og din forretning kan få ud af det og hvorfor, der er stor forskel på bare at lave AdWords og lave AdWords RIGTIGT!

10:00 - 11:00

Gennemgang af søgeord, søgeordstyper, hvordan man finder de rigtige søgeord (søgeordsanalyse), samt hands-on arbejde med at finde søgeord til dine kampagner.

11:00 - 11:30

Gennemgang af de grundlæggende kampagneindstillinger, korrekt opsætning og hvordan du udnytter dem bedst muligt. Motoren skal justeres og tunes, før du kan køre rigtig stærkt!

11:30 - 12:15

Hvordan skriver du annoncer, der der giver kliks og konverteringer? Hvad må du skrive, og hvad må du ikke skrive? Her gennemgår vi alle Do’s and Don’ts i annonceskrivningen.

12:15 - 12:45

God mad og networking

12:45 - 13:45

Du lærer at tilknytte og bruge annonceudvidelser. Dermed øges kvaliteten af dine annoncer, som igen påvirker kvalitetsscoren. Annonceudvidelserne gør også, at dine annoncer fylder meget mere i søgeresultaterne.

13:45 - 14:00

Lavpraktiske og eksekvérbare tips og tricks der kan skille dine annoncer ud og give dig et forspring ift. dine konkurrenter.

14:00 - 15:45

Du har kunne arbejde på din egen AdWords-konto løbende gennem dagen. Men her er der tid til at arbejde mere i dybden og implementere din nye viden for alvor - og du har din underviser-nørd til fri rådighed. Skal du have dine første kampagner startet inden du går hjem fra kurset? Eller skal du have "trukket" din nye viden ned over dine eksisterende kampagner? Udnyt tiden og kom i gang eller foran (0;

Vælg by for at se dato

    Se alle datoer

    Adresse

    Vælg by for at se adresse

    Tidspunkt
    08:45 – 16:00

    Varighed
    1 dag


    Tidspunkt
    08:45 – 16:00

    Varighed
    1 dag


    2.995,-

    Prisen er ekskl. moms

    Prisen er inklusiv fuld forplejning.
    Er I flere fra samme virksomhed, der ønsker at deltage, kan I nøjes med at give fuld pris for én person og få de andre til 25% af originalprisen.

    Bemærk venligst, at afmelding skal ske senest 7 dage inden arrangementet finder sted.
    Derefter vil du ikke kunne få refunderet din billet. Du kan dog altid sende en anden, hvis du blot husker at give os besked.

    Underviser
    Nick Becker

    Nick Becker er Google Ads specialist og har lavet arbejde for mange, både små, mellemstore og store (internationale) virksomheder. Nick er selvstændig og har 5 års erfaring med online markedsføring – og  Google Ads i særdeleshed.

    Nick er uddannet inden for online markedsføring med en professionsbachelor i webudvikling, hvilket også gør, at Nick har kendskab til mange andre af de digitale markedsføringsdiscipliner. Samtidigt får du også en underviser, der ved, at detaljerne er der, hvor man rykker sin konto og skiller sig ud.

    Nick har stort fokus på, at du får ”jord under neglene” på kurset og ikke mindst når at bruge nogle af de ting, du lærer på kurset i praksis. Det betyder, at vejen fra teorien til praksis bliver utrolig kort – du komme faktisk til at implementere meget af din nye viden på din Google Ads kampagnekonto med det samme.

    Udover Google Ads er Nick også stærk i både Google Analytics, Google Tag Manager, Bing Ads og konverteringsoptimering.

    Jacob Madsen

    Jacob er Google Ads Specialist (til fingerspidserne) og arbejder til daglig hos River Online i Aalborg. Han har ca. 5 års erfaring og arbejder med både små, mellemstore og (rigtig) store virksomheder.

    Desuden har Jacob taget en uddannelse i Digital Marketing Leadership, som bidrager til en stærk viden inden for online markedsføringsstrategier. Og med sin baggrund som datamatiker får du desuden en stærk teknisk og analytisk underviser med øje for detaljerne.

    Jacob lægger stor vægt på ”learning by doing”, og han giver rig mulighed for at arbejde med netop DIN Google Ads konto på kurset. Derudover holder Jacob fokus på, at du skal kunne gå hjem og omsætte det, du lærer på kursusdagen til bundlinje på din virksomheds kampagnekonto.

    Udover Google Ads er Jacob også stærk i både Google Analytics og Google tag Manager. Og så elsker Jacob at lære fra sig.

    Jacob har følgende certificeringer:

    Google Ads Mobile
    Google Ads Display
    Google Ads Fundamentals

     

     

     

    Tilmeld dig
    Tilmeld
    • Valg af kursus

    • Deltagere
    • Kundetype


    • Virksomhed informationer
    • Fakturering

    • Generel information
      • Du kan vinde et gratis kursus hver eneste måned
      • Du får gode tips, viden og tilbud på vores kurser