AdWords Kursus: Få 100%
styr på opsætningen

Lær hvordan du bliver ekspert på din egen konto – og gør den rentabel!

Du behøver ikke være nørd og lokal AdWords-mester

Vil du foran dine konkurrenter i Google, og vil du betale mindre for dine klik? Det ER muligt – også selvom du ikke er verdensmester i Adwords (det ændrer nu navn til Google Ads) eller har arbejdet med det i årevis.

Du skal nemlig bare være skarpere end dine konkurrenter i lige netop DIN niche – og på DIN konto. Hvis du f.eks. finder søgeord, som dine konkurrenter ikke har fundet, så er der mindre konkurrence, og du betaler mindre per klik.

Hvis du finder og udelukker negative søgeord, som koster dig og dine konkurrenter penge hver dag på grund af manglende relevans, så sparer du også penge der.

Jysk Fynske Medier

Søren-Henrik Kongsgaard - Mediekonsulent

Super anvendeligt kursus og den nye viden er lige til at gå hjem selv og arbejde videre med 🙂  Stor anbefaling her fra!

Adaptare

Studiemedhjælper

Jeg havde ingen kendskab til, hvordan AdWords fungerede, og aldrig arbejdet med det før. Underviseren havde en fantastisk formidling af stoffet. Og han havde en praktisk tilgang, der gjorde det muligt at få den rette forståelse for, hvad AdWords er for et redskab – og hvordan det kan bidrage værdifuldt til markedsføringen i enhver virksomhed.

Det lærer du på Google AdWords kurset

  • Hvordan Googles annoncemotor virker – og hvordan du helt konkret får det optimale ud af den.
  • Hvad skal der til for at få endnu mere ud af AdWords end dine konkurrenter
  • Hvordan du får en knivskarp kampagnestruktur – (der skærer dit spend / forbrug helt ind til benet)
  • Hvordan du kan booste dit salg og dine konverteringer (effektivt)
  • Hvordan du løbende optimerer som en PRO – og kun på det, der giver resultater
  • Hvordan du finder søgeord, der rammer dine potentielle kunder SPOT ON!
  • Hvordan annoncer skal skrives for at suge klik til sig og give en seriøs CTR (Click Through Rate)
  • Hvordan du ”forfølger” dine besøgende, der ikke har købt med top relevante annoncer (introduktion til remarketing)
2.995,-
Prisen er eksl. moms

…det er faktisk ikke så kompliceret – du kan sagtens lære det!

Hvis du skriver bedre og mere relevante annoncer end dine konkurrenter, så får du flere klik til billigere penge. Både fordi dine besøgende klikker sig direkte ind på det, de søger efter men også fordi, Google belønner relevans mellem annoncer og landingssider med lavere klikpriser.

Hvis du forstår at bruge alle de gratis annonceudvidelser, kommer dine annoncer til at fylde mere i søgeresultaterne – og det giver også flere klik. Anonnceudvidelserne er:

  • Adresseudvidelser
  • Affilierede adresseudvidelser
  • Infoudvidelser
  • Opkaldsudvidelser
  • Sms-udvidelser
  • Udvidelser med undersidelinks
  • Udvidelser med websiteinfo
  • Prisudvidelser
  • Appudvidelser

Og hvis du er skarpere ift. budjustering, opsætning og kampagnestruktur end dine konkurrenter, så får du også mere bundlinje end de gør.

Og det lærer du alt sammen på dette AdWords Kursus. Vil du seriøst i gang med at tjene penge på dine annoncer og kampagner? Så er det bare med at få dig tilmeldt.

Det her lærer du også

Hvordan Googles annoncemotor virker

Hvad skal der til for at få endnu mere ud AdWords / Ads end dine konkurrenter

Hvordan du får en knivskarp kampagnestruktur (der skærer dit spend helt ind til benet)

Hvordan du kan booste dit salg og dine konverteringer (effektivt)

Hvordan du løbende optimerer som en PRO – og kun på det, der giver resultater

Hvordan du finder søgeord, der rammer dine potentielle kunder SPOT ON!

Hvordan annoncer skal skrives for at suge klik til sig og give en seriøs CTR (Click Through Rate)

Hvordan du ”forfølger” dine besøgende, der ikke har købt med top relevante annoncer (introduktion til remarketing)

Din underviser er skarp, så du behøver ikke nogen erfaring for at deltage

Let forståelig Ads (Adwords) undervisning, hvor du arbejder praktisk med din egen virksomhed
Små hold - normalt kun 4 - 6 virksomheder
25% kollegarabat: Tag din kollega med til skarp pris
25% Gengangerrabat: Kom billigt på dit næste kursus (inden for 2 måneder)

Prøv de nye ting af på workshopdelen

Den sidste del af undervisningsdagen, går vi I workshop med. Dvs. at der er sat tid af til, at du kan side og arbejde seriøst med de nye teknikker og rutiner, som du netop har lært.

Og din underviser går selvfølgelig rundt og hjælper dig, og forklarer og viser tingene en gang eller to mere, hvis det er nødvendigt. Men du får altså selv ”beskidte AdWords fingre”.

Efter denne AdWords boot camp er du i form til arbejde videre derhjemme

Hele kurset handler om, at du skal lære teknikkerne, og de tricks, der skal til for at du kan arbejde effektivt og selvstændigt videre hjemme i din virksomhed.

SEO hjælper din Ads / AdWords

En veloptimeret hjemmeside med gode landingssider, kategorisider og produktsider vil altid gavne din Adwords. Og Casper vil også overordnet komme ind på, hvad du nemt kan gøre rent SEO-mæssigt for lige at give dine sider det sidste.

AdWords ER en videnskab, men der bliver skåret ind til benet og sørget for, at du får den allermest nødvendige og effektive viden med hjem. Så du kan gå hjem og give dine konkurrenter baghjul på Google AdWords.

Kursusdatoer
DatoVarighedSted
Vi har indtil videre lukket ned for vores kurser. Vi beklager ulejligheden.
Kurset afvikles af UCL - Se alle datoer og tilmeld dig her
Program
08:45 - 09:00

Rundstykker, intro og gennemgang af dagens forløb.

09:00 - 10:00

En kort gennemgang af hvad AdWords kan, hvad du og din forretning kan få ud af det og hvorfor, der er stor forskel på bare at lave AdWords og lave AdWords RIGTIGT!

10:00 - 11:00

Gennemgang af søgeord, søgeordstyper, hvordan man finder de rigtige søgeord (søgeordsanalyse), samt hands-on arbejde med at finde søgeord til dine kampagner.

11:00 - 11:30

Gennemgang af de grundlæggende kampagneindstillinger, korrekt opsætning og hvordan du udnytter dem bedst muligt. Motoren skal justeres og tunes, før du kan køre rigtig stærkt!

11:30 - 12:15

Hvordan skriver du annoncer, der der giver kliks og konverteringer? Hvad må du skrive, og hvad må du ikke skrive? Her gennemgår vi alle Do’s and Don’ts i annonceskrivningen.

12:15 - 12:45

God mad og networking

12:45 - 13:45

Du lærer at tilknytte og bruge annonceudvidelser. Dermed øges kvaliteten af dine annoncer, som igen påvirker kvalitetsscoren. Annonceudvidelserne gør også, at dine annoncer fylder meget mere i søgeresultaterne.

13:45 - 14:00

Lavpraktiske og eksekvérbare tips og tricks der kan skille dine annoncer ud og give dig et forspring ift. dine konkurrenter.

14:00 - 15:45

Du har kunne arbejde på din egen AdWords-konto løbende gennem dagen. Men her er der tid til at arbejde mere i dybden og implementere din nye viden for alvor - og du har din underviser-nørd til fri rådighed. Skal du have dine første kampagner startet inden du går hjem fra kurset? Eller skal du have "trukket" din nye viden ned over dine eksisterende kampagner? Udnyt tiden og kom i gang eller foran (0;

Nick Becker

Nick Becker er Google Ads specialist og har arbejdet for mange både små, mellemstore og store (internationale) virksomheder. Nick er selvstændig og har 5 års erfaring med online markedsføring – og  Google Ads i særdeleshed.

Nick er uddannet inden for online markedsføring med en professionsbachelor i webudvikling, hvilket også gør, at Nick har kendskab til mange andre af de digitale markedsføringsdiscipliner. Samtidigt får du også en underviser, der ved, at detaljerne er der, hvor man rykker sin konto og skiller sig ud.

Nick har stort fokus på, at du får ”jord under neglene” på kurset og ikke mindst når at bruge nogle af de ting, du lærer på kurset i praksis. Det betyder, at vejen fra teorien til praksis bliver utrolig kort – du komme faktisk til at implementere meget af din nye viden på din Google Ads kampagnekonto med det samme.

Udover Google Ads er Nick også stærk i både Google Analytics, Google Tag Manager, Bing Ads og konverteringsoptimering.

Vi har indtil videre lukket ned for vores kurser. Vi beklager ulejligheden.

Andre kurser, du kan være interesseret i

SEO kursus – 1 dag

Dine konkurrenter vil takke dig, hvis du ikke tager dette kursus…

Dato

By

Varighed

1 dag

SEO kursus – 3 dage (2 dage + 1 dag)

Lær selv at optimere til side 1 placeringer i Google

Dato

By

Varighed

2 dage + 1 dag

Analytics

Optimer dit website til mere trafik, flere leads og mere salg via Analytics

Dato

By

Varighed

1 dag