AdWords Kursus: Få 100% styr på opsætningen

Lær hvordan du bliver ekspert på din egen konto – og gør den rentabel!

Forside / Kurser / /adwords-kursus

Du behøver ikke være nørd og lokal AdWordsmester

Vil du foran dine konkurrenter i Google, og vil du betale mindre for dine klik? Det ER muligt – også selvom du ikke er verdensmester i Adwords eller har arbejdet med det i årevis.

Du skal nemlig bare være skarpere end dine konkurrenter i lige netop DIN niche – og på DIN konto. Hvis du f.eks. finder søgeord, som dine konkurrenter ikke har fundet, så er der mindre konkurrence, og du betaler mindre per klik.

Hvis du finder og udelukker negative søgeord, som koster dig og dine konkurrenter penge hver dag på grund af manglende relevans, så sparer du også penge der.

…det er faktisk ikke så kompliceret – du kan sagtens lære det!

Hvis du skriver bedre og mere relevante annoncer end dine konkurrenter, så får du flere klik til billigere penge. Både fordi dine besøgende klikker sig direkte ind på det, de søger efter men også fordi, Google belønner relevans mellem annoncer og landingssider med lavere klikpriser.

Hvis du forstår at bruge alle de gratis annonceudvidelser, kommer dine annoncer til at fylde mere i søgeresultaterne – og det giver også flere klik.

Og hvis du er skarpere ift. budjustering, opsætning og kampagnestruktur end dine konkurrenter, så får du også mere bundlinje end de gør.

Og det lærer du alt sammen på dette AdWords Kursus. Vil du seriøst i gang med at tjene penge på dine annoncer og kampagner? Så er det bare med at få dig tilmeldt.

Det her lærer du også

Hvordan Googles annoncemotor virker

Hvad skal der til for at få endnu mere ud AdWords end dine konkurrenter

Hvordan du får en knivskarp kampagnestruktur (der skærer dit spend helt ind til benet)

Hvordan du kan booste dit salg og dine konverteringer (effektivt)

Hvordan du løbende optimerer som en PRO – og kun på det, der giver resultater

Hvordan du finder søgeord, der rammer dine potentielle kunder SPOT ON!

Hvordan annoncer skal skrives for at suge klik til sig og give en seriøs CTR (Click Through Rate)

Hvordan du ”forfølger” dine besøgende, der ikke har købt med top relevante annoncer (introduktion til remarketing)

Prøv de nye ting af på workshopdelen

Den sidste del af undervisningsdagen, går vi I workshop med. Dvs. at der er sat tid af til, at du kan side og arbejde seriøst med de nye teknikker og rutiner, som du netop har lært. Og din underviser går selvfølgelig rundt og hjælper dig, og forklarer og viser tingene en gang eller to eller tre mere, hvis det er nødvendigt 😉 Men du får altså ”beskidte AdWords fingre”.

Efter denne AdWords boot camp er du i form til arbejde videre derhjemme

Hele kurset handler om, at du skal lære teknikkerne, og de tricks, der skal til for at du kan arbejde effektivt og selvstændigt videre hjemme i din virksomhed.

SEO hjælper din AdWords

En veloptimeret hjemmeside med gode landingssider, kategorisider og produktsider vil altid gavne din Adwords. Og Nick vil også overordnet komme ind på, hvad du nemt kan gøre rent SEO-mæssigt for lige at give dine sider det sidste.

AdWords ER en videnskab, men der bliver skåret ind til benet og sørget for, at du får den allermest nødvendige og effektive viden med hjem. Så du kan gå hjem og give dine konkurrenter baghjul på Google AdWords.

Kursusdatoer
DatoVarighedSted
København
København
Tirsdag den 24. April, 2018
1 dag København
Odense
Odense
Torsdag den 3. Maj, 2018
1 dag Odense
Aarhus EAAA
Aarhus EAAA
Tirsdag den 22. Maj, 2018
1 dag Aarhus EAAA
København
København
Mandag den 4. Juni, 2018
1 dag København
Kolding
Kolding
Onsdag den 6. Juni, 2018
1 dag Kolding
Aalborg
Aalborg
Torsdag den 21. Juni, 2018
1 dag Aalborg
Program
08:45 - 09:00

Rundstykker, intro og gennemgang af dagens forløb.

09:00 - 10:00

En kort gennemgang af hvad AdWords kan, hvad du og din forretning kan få ud af det og hvorfor, der er stor forskel på bare at lave AdWords og lave AdWords RIGTIGT!

10:00 - 11:00

Gennemgang af søgeord, søgeordstyper, hvordan man finder de rigtige søgeord (søgeordsanalyse), samt hands-on arbejde med at finde søgeord til dine kampagner.

11:00 - 11:30

Gennemgang af de grundlæggende kampagneindstillinger, korrekt opsætning og hvordan du udnytter dem bedst muligt. Motoren skal justeres og tunes, før du kan køre rigtig stærkt!

11:30 - 12:15

Hvordan skriver du annoncer, der der giver kliks og konverteringer? Hvad må du skrive, og hvad må du ikke skrive? Her gennemgår vi alle Do’s and Don’ts i annonceskrivningen.

12:15 - 12:45

God mad og networking

12:45 - 13:45

Du lærer at tilknytte og bruge annonceudvidelser. Dermed øges kvaliteten af dine annoncer, som igen påvirker kvalitetsscoren. Annonceudvidelserne gør også, at dine annoncer fylder meget mere i søgeresultaterne.

13:45 - 14:00

Lavpraktiske og eksekvérbare tips og tricks der kan skille dine annoncer ud og give dig et forspring ift. dine konkurrenter.

14:00 - 15:45

Du har kunne arbejde på din egen AdWords-konto løbende gennem dagen. Men her er der tid til at arbejde mere i dybden og implementere din nye viden for alvor - og du har din underviser-nørd til fri rådighed. Skal du have dine første kampagner startet inden du går hjem fra kurset? Eller skal du have "trukket" din nye viden ned over dine eksisterende kampagner? Udnyt tiden og kom i gang eller foran (0;

Vælg by for at se dato

    Se alle datoer

    Adresse

    Vælg by for at se adresse

    Tidspunkt
    08:45 – 16:00

    Varighed
    1 dag


    Tidspunkt
    08:45 – 16:00

    Varighed
    1 dag


    2.995,-

    Prisen er ekskl. moms

    Prisen er inklusiv fuld forplejning.
    Er I flere fra samme virksomhed, der ønsker at deltage, kan I nøjes med at give fuld pris for én person og få de andre til 50% af originalprisen.

    Bemærk venligst, at afmelding skal ske senest 7 dage inden arrangementet finder sted.
    Derefter vil du ikke kunne få refunderet din billet. Du kan dog altid sende en anden, hvis du blot husker at give os besked.

    Underviser
    Casper Hessellund

    Casper er Google AdWords Specialist og arbejder til daglig hos River Online i Kolding. Hans pulje af kunder tæller både store og små virksomheder i mange forskellige brancher. Det giver ham en bred erfaring, der kommer dig til gode på kurset.

    Casper har adskillige års erfaring med Google AdWords, Google Analytics og Google Tag Manager. Derudover har Casper meget undervisningserfaring, og du vil tydeligt kunne mærke, at han brænder for at lære fra sig.

    Han lægger stor vægt på ”learning by doing”, så du får rig mulighed for at arbejde med netop DIN AdWords-konto. Undervisningen skal du kunne gå direkte hjem og omsætte til dit daglige arbejde – og det holder Casper stort fokus på.

    Casper er Google certificeret i AdWords og Analytics.

    Tilmeld dig
    Tilmeld
    • Valg af kursus

    • Deltagere
    • Kundetype


    • Virksomhed informationer
    • Fakturering

    • Generel information
      • Du kan vinde et gratis kursus hver eneste måned
      • Du får gode tips, viden og tilbud på vores kurser