Email Marketing Kursus:
Få mange flere klik (og salg)

Mailadressen er direkte adgang til dine kunders hjerter (og betalingskort)!

Lær hvordan du udnytter din nuværende eller kommende emailliste til at vækste dit brand og din bundlinje.

E-mail marketing er markedsføringsdisciplinen, som alle snakker om, men som de færreste er specielt gode til. Og det til trods for at en ROI (retun on investment) på 40(!) ikke er ualmindelig.

Dvs. at for hver gang du bruger 1 krone, kan du få 40 kr. igen. Ingen anden markedsføringskanal kan matche det afkast.

Kurset er nærmest nødvendigt for dig uanset, om du først skal til at starte din email markedsføring, om du har en lille liste – eller om du har flere tusinde mailadresser allerede.

For der er VIRKELIG meget omsætning at hente, og det er nemt at lære, hvordan du bliver skarp til det!

Hvad får du viden om på kurset?

På kurset giver Casper Ackermann dig en masse tips og tricks (som dine kunkurrenter garanteret ikke kender) til, hvordan du bedst bruger email marketing i din markedsføring.

  Opsætning og design til mobil, tablet og desktop – Udsend emails, der kan ses på alle enheder

  Emnelinjer – din sikre genvej til skyhøje åbningsrater – Få tips, der påvirker dine åbningsrater (betydeligt)!

  E-mail marketing som kanal

  Samspil med dine andre kanaler – Hvordan kombinerer du dine forskellige indsatsområder for den bedste bundlinje?

  Kampagne e-mails (opsætning og udsendelse)

  Leadgenerering / sign-ups – Hvordan får du dine lister til at vokse – kraftigt?

2.995,-
Prisen er eksl. moms

MailChimp, Campaign Monitor – eller et helt tredje system?

Du bliver undervist i, hvordan du udarbejder skarpe og relevante nyhedsmails, der skaber interesse og sælger – uafhængigt af dit valg af mailsystem.

Uanset om du bruger Mailchimp, Active Campaign, Ubivox, Campaign Monitor eller slet ikke har valgt en mailtjeneste endnu, er kurset for dig.

Din underviser er email marketing-eksperten Casper Ackermann fra Ackermann Kommunikation, og han har erfaring med langt de fleste systemer – og heldigvis er der ikke den store forskel i opsætningen af dem.

Det lærer du på kurset:

At tilpasse dine nyhedsbreves design til forskellige enheder
Det er altafgørende, at dine nyhedsmails kan læses – og klikkes på – på alle enheder. Casper Ackermann giver dig tips og tricks, som dine konkurrenter garanteret ikke kender til.

Skriv emnelinjer der vækker interesse
Du kan have verdens bedste tilbud til dine modtagere – men hvis de ikke åbner mailen, ser de det ikke! Du får skarpe tips, der påvirker dine åbningsrater (betydeligt)!

E-mail marketing: Den primære markedsføringskanalkanal
Flere og flere store og små virksomheder bruger e-mail marketing som deres primære markedsføringskanal, og det er ikke en tilfældighed.

Flet din email marketing sammen med dine andre kanaler
E-mail marketing kan i princippet godt stå alene, men det kan med stor fordel også kombineres med dine andre markedsføringskanaler. Casper gennemgår, hvordan du kan kombinere dine forskellige indsatsområder for at få den bedste bundlinje.

Hvad er kampagne e-mails? Og hvordan bruger du dem?
De fleste sender en bare en enkelt mail ud, når de vil sælge noget. Er du tilfældigvis en af dem? Så har du meget til gode. For e-mail kampagner på en lille serie af mails er meget mere effektive. Du lærer præcis, hvordan du opsætter og udsender dem

Få leads og sign-ups med din email marketing
Hvordan får du dine lister til at vokse – kraftigt? Casper giver dig lavpraktiske eksempler og konkrete råd til, hvordan du kan få (mange) flere relevante sign-ups til din liste. Og du kan gå direkte hjem og implementere dem – det er ikke raketvidenskab.

Slå dine konkurrenter i email marketing med tips og tricks fra Ackermann

Tag din nye viden om email marketing med dig og brug det nemt i din hverdag
Små hold - normalt kun 4 - 6 virksomheder
25% kollegarabat: Tag din kollega med til skarp pris
25% Gengangerrabat: Kom billigt på dit næste kursus (inden for 2 måneder)

Udbytte af kurset

Du får lavpraktisk og nem omsættelig viden med hjem. Vi vil godt garantere, at din første nyhedsmail efter kurset bliver væsentlig anderledes end de forrige.

Og har du ikke sendt en eneste nyhedsmail ud før, så vil du dårligt kunne vente med at gøre det, når du ser mulighederne – og potentialet!

Der findes mange kurser i nyhedsbreve men få vil være så konkrete som dette! Vi lover dig et stort udbytte, som du kan gå hjem og implementere i din egen markedsføring med det samme.

Hvem er målgruppen for dette kursus?

Kurset er for dig, der allerede via virksomhedens hjemmeside eller webshop indsamler mailadresser – eller godt ved I skal i gang.

Du er enten nybegynder eller har lidt erfaring med email markedsføring og nyhedsmails. Uanset dit niveau vil du få eksekverbare guldkorn med hjem.

Kursusdatoer
DatoVarighedSted
Vi har indtil videre lukket ned for vores kurser. Vi beklager ulejligheden.
Kurset afvikles af UCL - se mere og tilmeld dig her
Casper Ackermann

Casper er en af Danmarks førende e-mail marketing eksperter. I 2014 stiftede han e-mail marketingbureauet Ackermann Kommunikation, hvor han sammen med sine 5 kollegaer rådgiver og hjælper danske og internationale virksomheder som bl.a. Meyers, Coolshop og Dansk Industri med e-mail marketing.


Casper brænder for at undervise, og han er blandt andet også gæsteforelæser på Copenhagen Business School.

Det er vigtigt for ham, at du går fra hans kurser med konkret viden, som du kan omsætte direkte i dit arbejde. Og så er det meget svært ikke at få email marketing-ilden tændt efter en eller to hele dage med ham som underviser 😉

Vi har indtil videre lukket ned for vores kurser. Vi beklager ulejligheden.

Andre kurser, du kan være interesseret i

Email marketing – kom videre

Lær at sende e-mails der (næsten) gør arbejdet for dig

Dato

By

Varighed

1 dag

Content Marketing

Kom FORAN dine konkurrenter med professionel indholdsmarketing

Dato

By

Varighed

1 dag