LinkedIn Annoncering: Kursus der får dig i gang

Forside / Kurser /

LinkedIn Annoncering: Kursus der får dig i gang


Vil du gerne i gang med annoncering på LinkedIn? Vil du gerne have styr på det vigtige og det grundlæggende, så du ikke spilder en masse penge i starten?

Kasper Hundebøl Hamann deler ud af sin store erfaring med annoncering på LinkedIn. Kasper er LinkedIn ekspert og har de seneste år hjulpet mange virksomheder i gang med at få flere leads, mere salg og mere bundlinje via netop LinkedIn annoncering.

LinkedIn annoncering | kursus i annoncer på verdens største netværk for professionelle

På dette kursus i LinkedIn annoncering dykker vi ned i de forskellige muligheder, du har, for at promovere din virksomhed på LinkedIn ved at betale for det.

Derfor skal du på dette kursus

Du skal deltage på dette kursus, hvis du ønsker at opnå større synlighed for din virksomhed på LinkedIn og samtidig vil have praktisk erfaring med at arbejde med annoncering på LinkedIn.

Bare rolig – alle begreber om CPC, CPM, og andre fagudtryk bliver forklaret på godt jysk. Du behøver derfor ikke have arbejdet hardcore med annoncering for at deltage. Kurset henvender sig nemlig til dig, der allerede har en virksomhedsprofil på LinkedIn, men ønsker at nå længere ud med dit budskab ved hjælp af annoncering.

Retargeting annoncer på LinkedIn

Du kender det sikkert allerede. Du kigger på et par sko i en webshop og pludselig ”forfølger” disse sko dig rundt på nettet i form af reklamer, der dukker op på f.eks. Facebook, TV-guide eller DBA.dk. Det kaldes lidt nørdet for retargeting, og er en af de relativt nye annonceringsmuligheder på LinkedIn.

Kort fortalt vil det sige, at du viser specifikke annoncer for de besøgende, der allerede har været inde på dit website eller webshop. De kender til din forretning, og de har vist interesse for dine produkter eller ydelser ved at besøge dit site. På kurset lærer du blandt andet, hvordan du målretter annoncer specifikt mod denne målgruppe.

Lær at finde relevante målgrupper

På kurset bliver du også undervist i, hvordan du finder super relevante målgrupper for netop dig og din virksomhed. Du lærer at stille skarpt på dem, og du lærer hvilke udfordringer, du kan rende ind i, når du opretter annoncer på LinkedIn.

Målepunkter for din LinkedIn annoncering

Flere og flere måler på deres digitale indsats i Google Analytics. På dette kursus kigger vi også på hvordan du opsætter målepunkter direkte på LinkedIn, så du kan se, om din annoncer performer, som du ønsker. Det kaldes for konverteringssporing.

Du går fra kurset med din første annonce kørende

Du får fingrene ned i maskinrummet og kommer selv til at arbejde med opsætningen af en konkret annonce. Du får naturligvis sparring fra Kasper og de øvrige deltagere på dit budskab. Kort sagt: Du kommer fra kurset og har oprettet din første annonce – målrettet præcis til den målgruppe du gerne vil i dialog med på LinkedIn.

Samtidig lærer du at forstå og aflæse statistikken og resultatet af din indsats.

PS! Medbring gerne dit eget materiale som fx. logo, annoncegrafik, video og tilsvarende til opsætning af din egen annonce. Vi arbejder med at opsætte en konkret annonce til netop din målgruppe. Det er IKKE et krav, at du sætter annoncen i gang – men det er absolut en mulighed, hvis du ønsker det.

Kursusdatoer

DatoVarighedSted
Tirsdag den 24. Oktober, 2017 1 dag Odense
Tirsdag den 28. November, 2017 1 dag Aarhus
Tirsdag den 5. December, 2017 1 dag Odense

Program

08:45 - 14:00
09:00 - 09:30

En kort gennemgang af virksomhedssidens opbygning og muligheder for at målrette budskaber og indhold til målgruppen.

09:30 - 10:30

Teoretisk gennemgang hvor du inspireres til at tænke over din virksomheds indsats og tilgang. Vi kigger også på mål og målepunkter samt på hvordan, du tænker relevant indhold ind i din side.

10:30 - 10:45

Tid til at checke hvad dit netværk laver på LinkedIn.

10:45 - 12:00

- Typer af annoncer
- Værktøjer (konverteringsmåling, insight tag, matched audiences, lead-formularer, m.m.)
- eksempler på brug af annoncering
- Mål indsatsen i LinkedIn og på Google Analytics

12:00 - 12:30

Pause og networking

12:30 - 13:45

Typen af annoncen afhænger af dine ønsker (Det er naturligvis ikke et krav, at du bruger penge/budget på at aktivere annoncen)

13:45 - 14:00

Vælg by for at se dato

    Se alle datoer

    Adresse

    Tidspunkt
    08:45 – 14:00

    Varighed
    1 dag


    Tidspunkt
    08:45 – 14:00

    Varighed
    1 dag


    2.995,-

    Prisen er ekskl. moms

    Prisen er inklusiv fuld forplejning.
    Er I flere fra samme virksomhed, der ønsker at deltage, kan I nøjes med at give fuld pris for én person og få de andre til 50% af originalprisen.

    Bemærk venligst, at afmelding skal ske senest 7 dage inden arrangementet finder sted.
    Derefter vil du ikke kunne få refunderet din billet. Du kan dog altid sende en anden, hvis du blot husker at give os besked.

    Underviser


    Kasper Hundebøl Hamann

    Som passioneret LinkedIn-ekspert og underviser hjælper Kasper dig og din virksomhed med at stille skarpt på dit mål og ikke mindst de målbare effekter på LinkedIn.

    Kasper har en nørdet baggrund som datamatiker og har siden år 2000 arbejdet i webbranchen.  Den uddannelse og ikke mindst erfaring giver ham en overhøjde ift. forståelsen for din hjemmeside og din virksomheds online tilstedeværelse. Kaspers mange gode tilbagemeldinger vidner om en dedikeret underviser, der virkelig brænder for at hjælpe dig og din virksomhed godt i gang med LinkedIn. Du kan regne med en tålmodig tilgang til undervisningen og ikke mindst dine spørgsmål (0;

    Siden 2014 har han drevet virksomheden Hundebøl Hamann ApS, hvor han strategisk og hands on hjælper små og mellemstore virksomheder med at begå sig på de sociale medier.

    Tilmeld dig

    Tilmeld
    • Valg af kursus


    • Deltagere

    • Kundetype

    • Virksomhed informationer

    • Fakturering


    • Generel information

    DU KUNNE OGSÅ VÆRE INTERESSERET I