Salg for ikke-sælgere

Lær hvordan du “sælger uden at sælge” – men stadig påvirker dine kunder og virksomhedens bundlinje (meget) positivt!

Forside / Kurser /

Salg for ikke-sælgere
– men alle med kundekontakt!

Mange har kontakt til kunder og sælger måske lidt på f.eks. telefon eller på møder uden direkte at være ansat som sælger. Og for mange kan det være en udfordring, da de ikke helt ved, hvad salg og salgsarbejde egentlig er for noget.

På dette kursus arbejder vi med den gode kundedialog for at sikre en optimal og behagelig  oplevelse hos både kunden og for dig, som taler med kunden.
Alle i en virksomhed har på en eller anden måde ansvar og opgaver i salget.

Og ofte vil kunderne meget gerne købe hos ikke-sælgere – og alligevel have en god ekspedition.

Det hjælper dette kursus dig til at udføre.

Med få enkle værktøjer, teknikker og viden om salg opnår du en lettere, hurtigere og mere behagelig dialog med kunderne. Det er til gavn for både kunden, virksomheden og selvfølgelig dig selv.

Målgruppe for kurset

Målgruppen for kurset er for alle med kontakt til kunder på en eller anden måde. Det kan være som del af kundeservice, i kundeservice, ekspeditionen eller som salgsassistent.
Kontakten kan være på telefon, i showroom, på messer eller bare, når kunden kommer forbi eller ringer til virksomheden.

Dit udbytte af kurset

Forvent at komme fra kurset med masser af gode ideer til en lettere og mere målrettet dialog med kunderne. Du får lettere ved at indgå i en professionel dialog med dem og til både at spørge til kundens behov og til at at afslutte et salg eller sende kunden videre til den rette salgsansvarlige på en behagelig måde.

Vi arbejder bl.a. med

– Hvad er salg egentlig for noget?
– Hvad er forskellen på at sælge til en kunde – og et køb fra en kunde?
– Hvordan ved vi hvad kunden søger og hvad kunden vil købe?
– Hvad er et købssignal og hvordan behandler vi indvendinger fra kunder?
– Hvordan forklarer vi vores produkt eller serviceydelse på en motiverende måde overfor kunderne?
– Hvordan får vi spurgt om kunden vil købe uden at virke anmassende?
– Hvordan kommunikerer vi med de forskellige kunde- og persontyper?
– Hvordan træner vi let i at blive mere komfortable med at sælge?

Kursusdatoer
DatoVarighedSted
Kolding
Kolding
Onsdag den 28. Februar, 2018
1 dag Kolding
Odense
Odense
Fredag den 23. Marts, 2018
1 dag Odense
Aarhus
Aarhus
Mandag den 9. April, 2018
1 dag Aarhus
Kolding
Kolding
Fredag den 11. Maj, 2018
1 dag Kolding
København
København
Tirsdag den 5. Juni, 2018
1 dag København
Program
08:45 - 09:00

Gennemgang af dagens program

09:00 - 10:30

Vi arbejder med forskellene på at sælge til en kunde - og på at sælge til en kunde der har lyst til at købe. Sådan forklarer vi vores produkt eller ydelse overfor kunden.

10:30 - 12:00

Hvordan behandler vi indvendinger fra en kunde på en god og behagelig måde.

12:00 - 12:45
12:45 - 14:00

Kundekommunikation og egen kommunikationsstil

14:00 - 15:15

Her arbejder vi med at gøre det sjovt at sælge - og træner det! Vi gennemgår blandt andet hvordan, du kan servere prisen på produktet eller ydelsen på en værdifuld måde.

15:15 - 15:30

Afsluttende gode råd og opsamling på keypoint fra dagen.

Vælg by for at se dato

    Se alle datoer

    Adresse

    Vælg by for at se adresse

    Tidspunkt
    08:45 – 15:30

    Varighed
    1 dag


    Tidspunkt
    08:45 – 15:30

    Varighed
    1 dag


    2.995,-

    Prisen er ekskl. moms

    Prisen er inklusiv fuld forplejning.
    Er I flere fra samme virksomhed, der ønsker at deltage, kan I nøjes med at give fuld pris for én person og få de andre til 50% af originalprisen.

    Bemærk venligst, at afmelding skal ske senest 7 dage inden arrangementet finder sted.
    Derefter vil du ikke kunne få refunderet din billet. Du kan dog altid sende en anden, hvis du blot husker at give os besked.

    Underviser
    Lars Egsvang

    Lars Egsvang Ramussen har mange års erfaring inden for bestyrelser i små- og mellemstore virksomheder og er selv professionel bestyrelsesformand og medlem i et antal virksomheder.

    Derudover arbejder han som underviser, coach, mentor, sparringspartner og konsulent i private såvel som offentlige virksomheder. Gennem tiden har Lars hjulpet mange iværksætter- og vækstvirksomheder med at holde fokus på vedvarende udvikling af både virksomheden og virksomhedens medarbejdere.

    Lars er en levende og meget engageret underviser, og man mærker tydeligt, at han elsker at undervise og dele ud af sin store erfaring.

    Tilmeld dig
    Tilmeld
    • Valg af kursus

    • Deltagere
    • Kundetype


    • Virksomhed informationer
    • Fakturering

    • Generel information
      • Du kan vinde et gratis kursus hver eneste måned
      • Du får gode tips, viden og tilbud på vores kurser

    DU KUNNE OGSÅ VÆRE INTERESSERET I